onsdag 2 september 2009

Pepsi rapporterar

Kortet blev bra va!? Tog det själv häromdagen då jag fick tag i familjens digitala kamera. Kan säga att jag inte var så väldigt populär precis då. Det här med foto intresserar mig och jag ska se om jag kan ta ett bättre kort nästa gång. Dessutom älskar jag att vara med på kort - det är roligt! Här poserar jag på Ölands Örtagård i somras Det fanns både vattendunk, vattenskål och markis där man kunde få skugga, på deras hundparkering. Jisses vad lyxigt! Jag har rest runt lite i sommar och bl.a. varit på Öland, Aspö och Karlskrona. Jag är ingen direkt bilhund. Helst vill jag vara ute i det fria hela dagarna. Här är en ganska intressant bild på mig. Jag fick mitt första märgben och det fanns något såååååå gott inne i detta ben, men näst intill omöjligt att få ut. Matte och husse gick på helspänn hela kvällen och jag tror även hela natten för de trodde att jag kanske skulle få ont i magen av benet. Fattar inte vad de stimmar om - mådde som en prins. Jag brukar få ett sådant här ben när de har varit i Växjö och handlat. Vet att matte har två ben i frysen till mig - mmmmm.
nu ska jag ut och jaga katt. De är ju så roliga att jaga, för de springer ju som "katten". Det finns en och annan här i kvarteret, men de syns inte till lika ofta, undrar varför??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...