lördag 23 oktober 2010

Svart-vitt

Även jag får leka ibland.
Givetvis måste alla sysslor vara gjorda
först, men efter det är det väl
ändå fritt fram, även för mig.

Idag har jag provat lite att
få bilder i svartvitt och att
få lite gammaldags stil på dem.

Ger mig den på att min mamma
lärde Drottning Sylvia hur man
vinkar på rätt sätt.


Svartvita bilder tar mig automatiskt
med i tidsmaskinen som kastar mig
bakåt på tidslinjalen. Det går
av bara farten och tanken
"Det var bättre förr" slår
mig direkt.

Det är ganska roligt att se hur
ett och samma foto förmedlar
olika saker beroende på om
det är i färg eller i svartvitt.




1 kommentar:

  1. Vissa bilder gör sig dessutom bättre i svart-vitt.

    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...