lördag 27 november 2010

Pepsi rapporterar

Äntligen helg!
Det är inte annat än att jag kan hålla
med om att helger är helt underbara.
Jag får sovmorgon, frukost sent och sedan......
ja jag vet inte riktigt hur det gick till, men...

Denna lördagen samlades min familj till något
de kallar för "brunch".
Matte gick systematiskt igenom hur dagen skulle
se ut och mina "små-hussar" de suckade.
Efter "brunchen" gick allt väldigt fort.
Rätt som det var så satt jag i bilen och vi var
på vägg rätt ut i skogen hela familjen.

Djup snö, skog, fria vidder, dofter, djurspår
och kurragömma.


Full med "dingelonger" i tassar och öron begav vi oss
senare hem, glada och nöjda med dagens
bravader.
Gosch vad trött jag är!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...