söndag 20 mars 2011

Äntligen 13

Så här glad blev Elias för sin Kizz-tröja.
Ännu gladare blev han för Journey-tröjan men kameran klarade
inte av att fånga all glädje, det gick för fort.


Kakor blev det också!
Jag har inte bakat på år känns det som och jag kände mig som en nybörjare.
Jag lyckades att INTE smaka av deg eller smet. Jag t.o.m.
klarade av att INTE äta en enda smula nybakt kaka, men det var
jäkligt tufft. Tuggade tugummi under hela baket och det
var en enorm hjälp - haha!


Här grunnar Elias på en önskan, innan han ska blåsa ut ljusen.
Farmor är lite fundersam på vad det är han önskar sig.


Tårtan fixade Patrik med och det blev en, Smarties, banan, hallonsylt,
och gräddtårta.
Nu är Elias en tonåring och ingen P12:a längre. Så frågan är vad Erik ska
reta Elias för under detta år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...