söndag 15 maj 2011

Blåsippa

Det är det här jag menar, kolla här!
När jag böjde mig ner för att konstatera att det var en blåsippa
framför mina fötter så kunde jag inte se alla detaljer så här tydligt.


Det ser ju nästan overkligt ut, men ändå så otroligt vackert och perfekt.
Nej, jag har inte ändrat färger eller trixat med fotot.
Det enda jag har gjort är att lägga till lite skärpa, det är allt.
Men ju mer jag kollar på fotot ju mer funderar jag - ska det
verkligen vara en gul/grön "kudde" i mitten, och de där vita
trådarna minns jag inte riktigt från min minnesbank. Det sätter liksom
lite myror i huvudet och det är intressant och spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...