lördag 21 maj 2011

Födelsedag och Konfirmation


Håller just nu på att förbereda inför Eriks konfirmation imorgon.
Eftersom han även fyller 15 imorgon så har vi faktiskt firat
honom redan i dag på morgonen efter att han gav sitt godkännande
till detta. Tror jag det! Man vill väl fira händelserna
var för sig och inte bara baka ihop dem.

Hans största och enda önskan är en I-phone4.
Jag gillar spänning, jag gillar att klura och framför allt så gillar jag
när födelsedagsbarnen inte vet vad han ska få.
Jag har medvetet vilselett honom bara för att han inte skulle kunna ta ut
glädjen i förskott. Gissa hur glad han blev idag när han öppnar
sitt paket och ser att hans önskan är uppfylld. Jag vill också ha!
Jag ser verkligen fram emot morgondagen konfirmation.
Vad stora de små barnen har blivit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...