fredag 5 augusti 2011

Familjestrid

Det här mina vänner är slagfältet efter striden, som varit här på Öland.

I vår familj händer det från och till att vi ska spela något sort spel.
Idag blev det krocket och det är tänkt att först vara ett spel för att ha roligt,
men slutar alltid med ett mindre inbördeskrig.
Jag påstår absolut inte att jag är oskyldig, men att vinna ligger i varje
människas natur. Går det inte att vina lagligt, då är alla medel
tillåtna. Det viktiga är att vinna, roligt kan man ha se´n när
man har vunnit!!

En klubba fattas, den ligger en bit längre bort.
Vi tar en paus, lugnar ner oss, å så tar vi tag i det igen.


Jag vill påminna känsliga läsare om att min blogg alltid är lite
ironisk och lite vinklad åt det ena eller andra hållet.
Njut av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...