söndag 14 augusti 2011

Tankestund

Ja, vad är nu det här då?
Ser ganska rörigt ut vid första blicken.


Det här är mit favvo-träd på Öland. Om man kryper intill den stora
maffiga stammen och kollar upp så ser det ut så här.
Från "utsidan" är det ett pilträd som med sina långa hängande grenar bildar
en härlig koja.

Nu när jag plockade fram fotot inser jag att jag känner mig som det här
träden innuti mitt huvud. Det är rörigt just nu, många tankar och funderingar
som springer omkring där inne. Får under hösten ta och rensa lite och
se om mina funderingar leder mig på rätt väg. Finns en hel del som
jag vill göra och några saker som jag vill djupdyka in i.
Struktur är min starka sida så jag litar på den och lägger oron i
källsorteringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...