torsdag 8 december 2011

Ljuslyktor Royal Krona

Ååååååååååå!
Jag är ju uppvuxen med tre av dessa lyktor och det slog mig att jag MÅSTE
fråga lilla mamma om hon har dem kvar.
Japp, hon hade dem kvar, och kan man tänka sig att jag fick dem.
Mamma har jobbat på Åseda glasbruk och därför finns det en hel
del glas hemma hos dem.
Det började med att Patrik blev Åsedaglas "frälst" och drog liksom
med mig i den stormen.

På julskyltningen då mina föräldrar och moster var med så började vi
att prata om dessa Royal Krona och då säger väl min
moster att hon minsann har några (6st) av dessa och jag
kan FÅÅÅÅÅÅÅÅ dem:)
Är de inte bara för snälla!
Kolla vad fint de lyser i mörket.
En stor glädje att få dessa lyktor!
Tack moster och mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...