söndag 15 april 2012

Drömmen är bokad


Jag har lite svårt att fatta...........hrm, ja att vi ÄNTLIGEN kommer iväg till ITALIEN
i år. Det blev inget Italien förra sommaren, så oj vad vi har längtat.

Nu tar vi i rejält och efter att vi har bokat om och ändrat för att få det som vi vill
känns det äntligen som om det är precis som JAG (och faktiskt de andra också)
 vill ha det. Den känslan att det närmar sig känns så himla goooo
 och det är minst halva reseupplevelsen för mig.

Det absolut roligaste är att Italienfebern nu har spritt sig till HELA familjen.
Det här blir ett 15 dagars äventyr som vi alltid kommer att ha i vår minnesbank.

Hade det inte varit för Elias hade vi aldrig tänkt tanken att kanske ens besöka .........
men så blir det nu i alla fall och det känns så himla spännande.
Vi ska bo på två olika platser, helt olika varandra.

Lånad bild (in.italia) men redigerad av mig.
Här en vy från hotellet mot havet och horisonten från den gemensamma terassen
En gammal romersk stad som romarna använde för semester och avslappning,
det måste ju ändå vara något för oss.
Härifrån kommer vi att ta oss till olika sevärdheter med vår hyrbil.

Vart vi ska?
Hmm, vad var det nu det hette...........
Ååå jag har glömt bort vart vi ska......
Nä, får helt enkelt ta det i ett nytt inlägg när jag kommer på vart vi ska.




2 kommentarer:

  1. Åhhh vad härligt att ha en mysig semester att se fram emot!!! Inte kan jag gissa vart ni ska någonstans, men jag får väl stilla min nyfikenhet till kommande inlägg:)

    SvaraRadera
  2. Oh vad härligt! Italien är ett sånt vackert land! Hoppas resan kommer att vara fantastisk för hela familjen! :)
    Ha en fin kväll!
    //Lana

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...