tisdag 28 oktober 2008

Lanparty del 2

Everything must have an end! Jag ser ljuset i tunneln, ser hur jag får tillbaka mitt matbord, ser hur allt faller på plats till ursprungligt läge. Det kommer att kännas underbart! Har det varit jobbigt undrar du väl kanske då? Vi har egentligen inte hört de "lanande" folken alls mycket. Inget bråk, inget flams, igen osämja, inget stim Det har varit en nyttig upplevelse för Patrik och mig:) Däremot har jag svårt för: Ljud från datorer. Olika sorters musik från olika datorer samtidigt. Ingen som svara på tilltal när man frågar. Ingen som reagerar när man säger att vi ska äta. Ingen som försöker plocka bort så att vi över hudtaget kan äta. Att inte vara den som lägger mig sist. Att se hur de frossar godis och jag blir inte bjuden!!!!! Att hitta dem på Konsum och se att de köper mer godis och farlig läsk. Men nu är "Lanet" på sin slutspurt och jag kan bara säga att det är trötta och slitna hjältar som har blivit dödade och skadade flera gånger om. Tur att det inte är verklighet. Nu väntar i alla fall för vår familjs lanare en spelfri dag och massor av luft ute i naturen. De vet inte om det än, men snart kommer de att förstå att detta kommer hända mot deras vilja. Jag avrundar med att göra vågen för de tre spelande männen! Den orken de tydligen besitter, kommer jag att plocka fram i höstmörkret när läxläsningen behöver en högre växel. Det ser ut som när de började spela Bilden är inte suddig, Erik har spelat förmycket Detta är vad som återstår av allt godis! Här skärper kusin Adam sig - foto på G Snart är bordet mitt igen! Bannlyst i vårt hem! Kommer inte in fler gånger! En blick säger mer än 1000 ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...