söndag 7 december 2008

2: advent

Tiden verkar vara ett stort skenande lokomotiv nu så här innan jul. Ju snabbare jag jobbar och ju snabbare jag tar mig igenom arbetet desto närmare kommer julen verkar det. Hur går det till?
Det hänger lösa kablar lite här och där, ny färg på tak och vägg, älgtornet är nermonterat men än är vi inte klara............ja det tar tid att BARA fixa till en lite tapetbit som hänger löst.
Just nu pluggar Erik (och jag) till det stora provet i Hinduism. Vet ni hur många gudar denna religion har???
2 miljoner gudar att välja på om man känner för att be en dag. Han har ett 10-tal gudar som han ska kunna och dessa är då gifta och har barn och har en massa konstiga namn. Allt från Gurus till Mahatma Ghandi, till Indiens självständighet 1946 + mycket mer fram till torsdag.
I kväll är det hockey i Kinnarps arena där Erik möter HV71. I skrivande stund ligger vi under med 5-4 men jag håller tummarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...