onsdag 10 december 2008

Julen är på gång.

Julen närmar sig med stora steg och på morgonen när vi steg upp var det helt plötsligt snö ute. Det har snöat under hela dagen och jag fick faktiskt skotta rejält när jag kom hem vid lunch. Nu på kvällen lyser träden upp med sina snögrenar och jag kommer i julstämning.
Men vad hittar jag väl inte i mina gömmor om inte en julaftonsbild från 2007. Detta är när "färdtjänsttaxin" är på upphämtningsrunda inför julaftonsmiddagen. Det är ett glatt gäng som man kan se och jag hoppas de är minst lika glada även denna julafton. Traditioner är till för att följas, man ska bara äta vissa saker, vid vissa tider, och tomten får inte komma innan Kalle, det ska finnas soppsäck framme till allt papper, och ingen får stimma och riva upp sina paket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...