fredag 16 januari 2009

Pepsis talan

Jag tror att vi framöver kommer att likna mer och mer som Scooby Doo och hans vänner, vi är redan på god väg. Det kommer att bli en rolig och intressant resa för oss alla.............. Matte tar med mig på något längre rundor nu. Det blir 2 till 3 kvarter varje dag och jag försöker att inte skälla på allt och alla.
Men jag tycker liksom att det är bra att skälla på allt, utifall att...
Matte säger att jag måste träna bort det, att det ger sig med tiden, att jag mognar. Hon säger att hon inte tänker ge upp - hon är så envis! Liknar mig faktiskt!
I natt gick det brandlarm när jag sov som bäst. Husse som är deltidsbrandman fick larm 02.00 och det blev ett jäkla stim i sovrummet. Bara för att han gav sig iväg, drog matte ut mig i trädgården för att kissa???
Jag ville inte ut, dessutom är det ju svinkallt just nu -13 grader. Men lika bra att kissa om hon nu vill det. Efter två timmar kom husse hem och väckte mig då också.
Måtte jag få sova i natt utan att de stör mig.

2 kommentarer:

  1. Ops, känns lite konstigt att skriva en kommentar på pepsis blogginlägg. Rätt roligt skrivet. Skulle vår Tilda ha skrivit det hade det varit tonårshussarna i huset som väckt henne :o)

    Halkade in här för blogglovin föreslog mig denna blogg som intressant för mig. Hur de gör sitt urval vet jag inte men jag fastnade här inne. Skön blandning :o)

    Kikar nog in fler gånger / Häls. Eva-lena

    SvaraRadera
  2. Kul att du tittade tillbaka! Jag vet inte om jag skrev det senast men jag halkade in till dig fr Eva-Lena. Hoppas vi ses igen - du har en trevlig blogg!

    Marie

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...