fredag 21 augusti 2009

Tonårsträff

Ja tur är väl att jag har gått både Söndagsskola och Tonårsgrupp i Hultanäs, annars vet i hundan hur jag hade "blett". Fick en inbjudan innan sommaren från mina Tonårsledare Ture och Gerd Elvingsson som ville ordna en träff för ALLA som hade gått hos dem genom åren. Av 120st inbjudna kom 50st "Tonåringar" och så här samlade och lugna fick jag till slut alla. Längst ut till vänster med en Snowracer står väl då min äldste bror Reiner och dummar sig. Det måste ligga i släkten - har vi något kort där alla är normala på en och samma gång?! Nej, tror inte det:)
Vi hade en trevlig dag med, mat, tipspromenad, foton, minnen, sång och fika. Jag måste beundra ledarna som orkar dra igång en sådan träff och även genomföra den.

1 kommentar:

  1. Visst är det beundransvärt att de tar tag i det och samlar ihop till en sammankomst. Ofta blir det prat ifall det inte finns de som verkligen tar tag i det.

    Hua, jag måste komma mig för att skriva en blogg. Det händer så mycket runt ikring som jag skulle vilja skriva om, så det blir för många ämnen och då blir det så att jag inte skriver alls :(

    Önskar dig och familjen en bra helg!
    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...