söndag 15 november 2009

De små sakerna som gör det.

Jag kan inte hjälpa det, och det är inget som jag planerar, eller letar efter - det bara dyker upp framför mig och då kan jag inte låta bli.........

Var på Kosta Outlet i fredags. Hade det inte varit för min svägerska Catarina så hade jag missat det som var det bästa på  hela grisen:)
En pytteliten bod som var större än vårt badrum (vi har nog Sveriges minsta badrum, och vi har bara ETT)
men innehöll så mycket fina saker som jag bara gillar.

På väggen hängde dessa ljuslyktor, hjärtan förstås. Sitter nu i vårt sovrum och det är så mysigt att tända dem på kvällen.

Till Patrik köpte jag en sten med texten: Du & Jag! Han sa i alla fall att han tyckte att den var fin och han brukar inte säga saker som han inte menar.

Här, ett svart stenhjärta också från Kosta, till mig själv. Ligger på mitt lilla bord i sovrummet.


Ett glashjärta hittade jag här i Åseda. Hänger i vår sovrumslampa och skimrar i alla möjliga färger genom glaset.



1 kommentar:

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...