lördag 30 januari 2010

Tylösand Spa

Jomenvisst är det väl så!
Tänk dig att ligga på hotell två nätter, frukost, lunch och middag serveras och som grädde på moset, en behandling som heter "från topp till tå".
När Patrik och jag fyllde 28  Sunshine förra året fick vi presentkort och ett startkapital till "stora Spa paketet".
Kan se mig själv njuta av bubbelpool, massage, ljuvlig avslappnande musik, bastu, vattenrelax, god mat, gott vin och trevligt sällskap.

I mars bär det av. Då ska Patrik och jag iväg tillsammans med mormor och morfar, alltså mina föräldrar till Tylösand Spa. Där ska vi fira mormors födelsedag samt deras gemensamma bröllopsdag.
I år har de varit gifta i 54 år Rotating Heart .
Det måste ju var näst intill rekord i dagens statistik, eller?!  Men Patrik och jag ligger dem hack i häl och flåsar dem i nacken med våra 15 år som gifta - haha! Det är inte heller så dåligt med tanke på dessa tuffa tider, eller hur! Ja jag vet, jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag är en obotlig romantiker.

1 kommentar:

  1. Låter ju underbart, verkligen avkopplande. Upplevelsepaket är uppskattande att få många gånger bättre än matriella ting.

    Hittar man sin prins så är det ju för evigt ;)

    Ha en bra söndag / Eva-Lena

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...