lördag 24 april 2010

Schloss Noer

Ja då verkar det som om jag ska följa med till Schloss Noer www.shgej.de/index.php/ausstattung.21.html
när Elias och hans stråkorkester åker till Tyskland i fem dagar, den 13 maj. Vad har jag gett mig in på egentligen?
Gruppen har sökt något EU-bidrag med hjälp av att notera hur mycket tid man lägger ner på övningar, uppträden och träffar.

I Tyskland kommer de att umgås med en annan stråkorkester och slutligen göra ett uppträde på lördagseftermiddagen i Schleswig. Senare kommer dessa ungdomar från Tyskland hit och det blir väl något liknande som resulterar i en konsert här i Åseda. Har redan blivit förvarnad av Elias att vi kanske kommer att få en övernattningsgäst vad det lider. Spännande!

Inser att jag måste uppgradera och köpa ytterligare ett minneskort till kameran, för här blir det nog bilder kan jag gissa.

1 kommentar:

  1. Ja, man fyller snabbt ett minneskort ;) Vad fin han var på kortet med fiolen!

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...