tisdag 8 juni 2010

Födelsedag

Tiden går fort, så fort så att jag inte hinner med. Men det skulle aldrig falla mig in att ge upp, så därför bjuder jag på några bilder på Moster "Gintis" 70-års dag med glädje, om än lite sent.

Jag tycker att hela "Ginti" passar så himla bra ihop med buketten från Tyskland som kom från vår kusse Ute. Eller hur!? Vackra färger.


Långbord dukat i garaget som var smyckad som en riktig festsal med partylampor och blommor. Det var en blandad skara från både södra och norra Tyskland, som såväl Emmabodabor och Åsedabor.

På andra sidan hittar vi även där den norra och den södra delen av Tyskland samt en stor kvot som representerar Hultanäs. Här är det grillat i många olika varianter som det bjuds på och det är lika tyst runt bordet som det ser ut som på bilden. Mer liv blir det efter maten, undrar hur det kommer sig egentligen?

                           
                Me and my aunt                                 Onkel Manni med Opa Horst

Moster fick bl.a ett presentkort av oss till Synsam då vi har märkt att hon skulle behöva glasögon. Jag kan rapportera att hon har varit på undersökning och "syn-resan" har bara börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...