lördag 12 februari 2011

Du kommer väl hem?

Igår (fredag) var det dags för LAN (Local Area Network) i Folkets Hus. Det håller på HELA JÄKLA HELGEN. Nej jag ska inte vara med, men killarna!
När det var anmälningdags så tyckte jag väl att det var ganska ok
om minstingen Elias ville vara med, men nu har jag ångrat mig.
Kan man ha ångertimme på ett sådant beslut???

Jag försökte in i det sista att övertala honom om att komma hem
åtminstone vid 00 tiden. Då spände han ögonen i mig och sa:
Tror du att jag har betalat 150 kr för att komma hem och sova? 
Vad fasen svara man då?
Du MÅSTE komma hem! Det är inte bra för dig!

Men runt 01 i natt ringde han och vill trava hem, och då mötte
Patrik upp honom. Vid 07 var det så dags för näste som 
ville hem och sova, och det passet tog Pepsi och jag. 
Lilleman har nu ätit frukost, piffat till sig lite och begett sig ner till LAN-kompisarna igen. 

Tänk om det är är sketaskoj och jag missar något?!


Det här med datorer ÄR skoj, finns ju så mycket man kan göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...