söndag 24 juli 2011

Utflykt mot nya mål


Efter vår utflykt till Levanders Lanthandel, tog vi (min mor och jag) en liten
avstickare till Tomteverkstaden.
Men oj så fel det kändes att mitt i sommaren kolla på tomtar.
Det kändes helt galet felt och tyvärr tyckte jag att detta ställe
kunde haft mer att ge. Det finns så att säga stor
utvecklingspotential för att få dit mer folk även på sommaren.


Vi lämnar julen bakom oss och styr kosan mot Skirö.
Verkar som om alla vägar bär till Skirö, för dit hittade jag fast än
jag aldrig varit där förr. Ja helt utan gps eller karta FAKTISKT!

Det är dags för en fikapaus hos Frenillas bod.


Ett härligt ställe mitt i "böle skog" ja eller rättare sagt
lite utanför Skirö.
En fröjd för ögat och även för gommen.

Världens bästa mamma!
Jomen det är du, det är bara det att vi är så lika till sättet,
det är därför som vi retar gallfeber på varandra, men det
hör liksom till.


I alla fall en gång om året försöker vi att tillsammans komma iväg på någon
liten utflykt för att ge lite näring åt själen.
Det är minnen som jag sätter in på "minnesbanken" och plockar
fram när jag behöver dem.
Vi har minst en resa till som vi ska iväg på och det mina vänner är
IKEA:):):)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...