måndag 11 juli 2011

Gammaldags Filmjölk

Fick ett mail från:
Klikki; Vi hjälper Arla med deras kampanjer för nya produkter.

Frågan gällde om jag hade smakat den nya Gammaldags
Filmjölken som Arla har lanserat och vad jag i så fall
tycker om den och även synpunkter om Arlas produkter
generellt från ett LCHF-perspektiv.
Passade naturligtvis även på att säga vad jag tycker om en
del produkter och varför vi inte handlar dem idag.

Jag har testat Filmjölken och blev lite överraskad.
God, krämig, och bara 3,7 gr kolhydrater/100gr,
3,8-4,5% fett.
Har den faktiskt hemma här i kylen just nu.
Tycker att det är ett bra alternativ till killarna när
de är sugna på något, istället för att ta en macka.


Om du köper 5 liter valfri fil från Arla ,kan du vinna en vecka på
 en lantgård. Du klickar här på Tävlingssidan om du vill
vara med och tävla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...