onsdag 13 juli 2011

Träning V27

Hjälp, tiden springer ifrån mig och jag som trodde att jag skulle ha allt tid i
världen att blogga om allt och ingenting.
Men jag hann med lite träning även denna vecka, and it feels good!

Måndag: 1 timmes styrketräning
Tisdag: 45 minuters morgonjogg
Torsdag: 45 minuters morgonjogg
Fredag: 45 minuters morgonjogg

Det är verligen så att jag laddar mina batterier på min morgontur tillsammans
med Pepsi. Det är den finaste stunden på hela dagen att vara i skogen, höra
fåglarna och se solen ta sig över trädtopparna och sprida sina strålar över oss.
Helt otroligt vackert, det är vad det är!


Nåja, en Gråsparv hade jag i mitt fotoarkiv i alla fall som får hänga med på
bloggen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...