torsdag 11 augusti 2011

Pepsi rapporterar

O´boy  säger jag bra, eller borde jag kanske säga O´girl?
Jag blev bjuden på grillning till Doris och äntligen fick
jag hänga med henne några timmar.
Jag gillar absolut inte att ge med mig så där på direkten, utan vill
gärna visa vem som bestämmer så att det inte blir så där
larvigt. Jag skulle aldrig lägga mig på rygg och ge upp, NEVER!

Men jag gillar henne skarpt. Hon är en sån som man kan chilla med och
bara hänga med utan att det är komplicerat.


Hon kunde ju bott lite närmre bara. Ja här hemma bor vi nära, men
på Öland där fick jag minsann gå tills tassarna brände. Jag var
helt slut när jag väl kom fram. Doris var ju hur utvilad som
helst och orkade att jaga runt mig. Till slut fick jag säga ifrån, ja
jag är ju inte mer än kille....ju!
Tack "Doran" vi ses, och nästa gång får du komma till mitt
place!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...