söndag 18 september 2011

Naturfärger


Nu när den grå och regniga hösten har gjort sitt intåg sitter jag och kollar igenom mina foton från sommaren och tidig höst.
Det är inte klokt vad naturen kan bjuda på starka färger och
ibland känns det nästan som om det är lite väl överdrivet. Jag menar, det känns ibland som om jag hade trixat med fotot, men det är helt "naturligt" så att säga.

Här har jag krupit ner i mina
föräldrars grönsaksland och hitta Mangold.
 
 

Härliga färger, glada färger, intensiva färger.
Känns härligt att drunkna i denna "bukett" av Mangold.

3 kommentarer:

  1. Jag tyckte först det var rabarber :) Underbara färgjuveler som finns i naturen. Man blir glad att se dem. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst blir man glad av färgerna:) Å det ser verkligen ut som rabarber - lurar ögat lite.
    Ha en riktigt bra dag tillbax till dig också!!

    SvaraRadera
  3. Sv: Visst ser den fin ut "gasmasken". Skönt för Elias att det växte bort. Victor hade samma problem med astma som liten.

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...