onsdag 21 september 2011

Paketleverans

Det kom paket ända hem till dörren idag igen.
Ett paket till Pepsi!
Han känner på doften att det är ett paket till honom och blir överlycklig.
Det är lite som julafton och han går där och luktar och
blir så där förväntansfull.


Först och främst är det en stor säck med mat i paketet. I början kunde
jag fortfarande få tag i detta foder i storstaden, men en efter en
 av försäljarna förklarade att de av olika anledningar inte längre kunde få hem
detta foder. När även sista affären lämande oss i sticket, hittade jag
"Foderbilen" på nätet och numera får vi det hemlevererat direkt
hem till dörren!

Pepsi ÄLSKAR sin goa mat som ska vara ett av de bästa, om man då
kanske inte håller på med BARF. Lite för avancerat för mig, så därför
blir det Orijen.


Killen fyller ju 3-år på fredag!
Så jag hade några andra saker med i paketet som jag fort gömde undan.
Jag älskar ju det här med att överraska och att gömma presenter,
så även när det gäller vår Pepsi.
Kan inte avslöja vad mer som fanns i paketet förrän han har fyllt år.
Kan ju finnas en och annan kompis som surfar runt där ute och
avslöjar hemligheten.

2 kommentarer:

  1. Du är rolig du...hihi :)
    Jag har nästan lust att skvallra lite i Pepsis en öra.

    SvaraRadera
  2. Ja det var väl det jag misstänkte att det finns vänner där ute som kanske skulle kunna avslöja något för Pepsi:) Haha!

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...