söndag 2 oktober 2011

Hajk med scouterna

Hajk stog på schemat för scouterna i fredagskväll.
Att sova i vindskydd en natt, hålla elden vid liv, ha underbar utsikt över
Hunnegöl och dessutom få en helt makalös "sommarvärme" kväll och natt,
DET måste ju var höjden av en Hajk!

Barbro kommenderar ut att vindskyddet ska fixas.


En scout och hans funderingar.


Samling inför cykelturen till lägerplatsen.


Med lägerplatsen i ryggen har man denna ljuvliga utsikt, med kvällssol
som speglar sig i gölen.


2 kommentarer:

  1. Vilket underbart hajkväder de har haft! Men jag föredrar nog att sova i min mjuka goa säng. Kan det va tantvarning? :)

    SvaraRadera
  2. Kanonväder, men jag säger som du, att jag föredrar min säng:) Fast jag ska erkänna att något gjorde att jag faktiskt ville stanna kvar vid lägret för det var så himla mysigt och vacker utsikt. Tantvarning? Nej absolut inte - haha;)

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...