torsdag 19 januari 2012

Längtan


Jag vågar ju inte ens tänka på det, men visst går det mot sommaren nu!?
Min nedräkning har börjat, ljuset i tunneln syns där borta, jag
känner vibbarna, känner solens varma strålar, sanden mellan tårna, smaken av glass och rosévin, havets vågor, fåglarna, ja
framför allt FISKMÅSARNA. Känner du mig så vet du
att jag bara älskar fiskmåsar och dess läte.
Ja nu attans har det vänt, nu kommer snart sommaren!

Som härliga färgstarka bakelser väller Rhododendronen fram över häcken.
Å härliga tid när jag är där igen!


Förra sommaren upptäckte vi Rosévinerna, vilken smak, vilken
upplevelse, en så´n dröm:)
När hösten och vintern kom så var Rosé-tiden över för vår del.
Tänk, och snart kan det var dags igen!




Ovan molnen är det alltid sommar, eller hur var det nu igen?
En himla härlig känsla att flyga ovan molnen på väg
till nya äventyr.
Nästa äventyr styr mot Italien i sommar.




För att förtydliga hela inlägget skriver jag bara:
jag längtar till sommaren




1 kommentar:

  1. Vilken lockare du är!!! Gissa på om jag blev sugen på sommar nu?:)

    Gör en beställning där om du ska ha batterier. Jag fick 300 kr tillgodo att handla för om jag bloggade om dem, så passa på.

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...