fredag 20 januari 2012

New Wave

Det här fotot har jag känt speciellt för hela tiden.
Det har legat här i datorn sedan Midsommar förra året, och
varje gång jag har sett det har det liksom påminnt mig om 80-talet.
Det här är goa vänner som jag har känt sedan högstadiet.
Ja Patrik och Påhl har kännt varandra mycket längre....

En "synt", lite trummor, sång, bas, och gitarr så skulle vi kunna vara
"THE NEW WAVE"
eller vad säger du?



Det här är något som jag även har sparat i "minnesbanken"
Min minnesbank är något som jag ständigt fyller på med bra och
lyckliga minnen, tar fram det när jag som mest behöver det.
Värt otroligt mycket för mig!!


1 kommentar:

  1. Tackar för inbjudan till Åseda på min blogg, men tyvärr tillåter inte restiden några små avvikelser! Programmet är fulltecknat redan!!
    Sen dricker ju inte vi kaffe heller, fast det är klart att du hade säkert kunna sno ihop ett glas saft så den biten oroade mig inte. *fniss*

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...