torsdag 16 februari 2012

Alla Hjärtans Dag

Dagarna springer iväg och jag som ville blogga om både det ena och det andra.
Men jag har ju ett liv också som ska levas och då får det väl bli så
här ibland.
I alla fall, så i tisdags var det ju
och eftersom JAG är en obotlig romantiker så firas den dagen hos oss.

Jag har en sån himla tur att Patrik är snäppet värre än mig, så han slår faktiskt
mig i att planera i god tid. Han mötte mig i köket 05.00 på morgonen
med ett fång röda rosor.
Jag fixade under dagen något till Patrik från

I påsen fanns Italienska mandelbiscotti, choklad och mandelkonfektyr.
Det blev full pott, verkar det som.

Innan lunch kom ett charmerande blomsterbud till jobbet med en härlig
bukett tulpaner. Blomsterbudet var pappa och jag visade stolt
upp min bukett på jobbet, ja du vet, så där jobbigt mallig också!


På kvällen knackar Farmor på dörren och kommer med den här
fina plåtburken fylld med choklad.
Jag luktade på chokladen, men hoppade över att smaka.
Men jag är lika glad för plåtburken jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...