tisdag 21 februari 2012

Filmer och spel


Sitter här med mitt första Buzzador-uppdrag.
Slitsamt är vad det är!
Jag öppnar en kuvert och ooops, det innehåller
två filmer, ibland även ett X-boxspel till Elias glädje.
Trycker på play, lutar mig tillbaka och kollar på film - lyxigt värre!

Jag deltar just nu i en kampanj där jag får testa filmer och spel som kommer direkt hem i brevlådan från LoveFilm.
Jag väljer och skapar mig en önskelista och allt eftersom så kommer
filmerna hem.
Efter att jag har tittat klart, postar jag dem bara i returkuvertet, och
inväntar nya filmer och spel.



Fatta vad slitsamt det är - ha!
Näpp nu ska jag returnera två filmer så att jag kan få nya till helgen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...