tisdag 27 mars 2012

Hjälpinsats


Pepsi och jag gjorde en hjälpinsats igår, då vi helt enkelt kidnappade en
ytterkruka från en trappa här i byn.
Krukan såg fin ut i Maj förra året 2011 om man säger så, men
hösten och den svåra vintern har satt sina spår - konstigt!

Ingen anledning till panik nu, vi stjäl bara från dem som vi känner - haha!
Krukan kommer från min brors trappa och jag kände att han behövde
något som piggar upp lite.

Pepsi är jätteintresserad av denna kruka med döda blommor i.
Hur jag än tjatar att han ska flytta sig för att jag ska ta kort, så står han kvar och nosar.
Han har aldrig sett något liknande under hela sin uppväxt.

En sorts lila hyacint, pärlhyacinter,  påskliljor och två "påskvippor".









2 kommentarer:

  1. Vad fint det är med vårblommor! Måste också ta mig i kragen och plantera vårblommor i min stora utekrukor på framsidan! :)
    Ha en fin kväll!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Vilken glad överraskning med en fräsch grupp vårblommor!:)

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...