onsdag 25 februari 2009

Om jag blundar kan ingen se mig!

Jag har försökt att hålla en låg profil när det gäller min födelsedag. Allt för att det inte ska märkas, eller väcka någon uppståndelse. Hur bra gick det!??????
Det att det står 40 på kortet måste ha blivit fel, alla vet att jag fyllde 28.
Det är ju ett trevligt gäng att jobba tillsammans med och jag kan verkligen inte klaga på humor-nivån, den är hög! Det gillar jag! Så stod de då utanför min dörr och sjöng så fint så nästan en tår kröp fram ur ögonvrån, men jag bet ihop - går ju inte att bli känslig i mogen ålder!
Nej Patrik skulle inte vara med på hockeyträningen idag och det inträffar ytterst sällan, och endast i absolut nödfall, och idag var det tydligen något väldigt speciellt. Hur och när skulle jag laga middag då undrade jag? Nej det skulle jag inte bry mig om, det skulle han fixa????????
Elias ringde sin fiollärare på eftermiddagen och förklarade att han inte kunde komma till orkesterövningen - då om inte förr så börjar man ju att ana stora feta ugglor...........
Den exotiska plankan som "the mates" hade med sig var enormt jätte god, smarrig, mättande och enormt underbar, eller som jag säger "sketa goo"I korgen hittade jag goda Italienska viner och massor av choklad från Försmaken här i Åseda.
Jag ska verkligen njuta av detta och skänka en tanke åt gänget!
Jag är absolut ingen "gottegris" gillar varken godis eller Kristina tårta................
Det känns ju helt fel att skriva så!
Skojar bara lite!
Är det någon tårta jag gillar så är det just denna. Tack Janne att du orkade med att baka ett sådant konstverk eftersom jag förstår att det ligger lite jobb i att baka denna tårta.
Kan nog tänka mig att fylla år fler gånger..............
Mr Seaflower har bus på gång.
Bara etiketten på vinflaskan kan få mig att drömma mig bort, lång bort!
Fatta då hur långt jag kommer om jag dricker upp innehållet. Tror jag ska ut och resa på fredag kväll...............
Grazie ai miei amici per una bella serata!
(Tack mina vänner för en trevlig kväll, på ett ungefär, tror jag, kanske......)

2 kommentarer:

  1. Ett stort grattis på 28 års dagen....eller hur var det nu... ;o)

    Ser ut som du fick en bra dag med vänner och familj. Vad mer kan man önska sig!! Ja, kanske att fylla oftare med tanke på tårtan :o)

    Grattis än en gång!!
    /Eva-Lena

    SvaraRadera
  2. Hej igen!

    Tänkte bara kika in och önska dig och dina en underbar helg :o)

    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...