fredag 9 oktober 2009

Hjärtan att förälska sig i

Just nu håller jag på att ändra runt på bloggen och jag hoppas att jag snart ska ha "hittat hem" när det gäller layout och stil. Känner att jag skullle vilja kunna mer om både webbdesign och photoshop, men skam den som ger sig. Jag är envis och till slut kommer jag att kunna greppa detta som jag tycker är så roligt.

I flera dagar har jag gått förbi en butik här i byn som verkar göra fina och spännande saker. Dessa hjärtan har vinkat till mig genom skyltfönstret och idag gick jag in med bestämda steg.


Jag blev så till mig av lycka (ja ibland blir jag galen i småsaker som jag förälskar mig i) så jag nästan länsade hela deras skyltfönster. Jag kommer absolut att gå dit fler gånger - det har jag lovat mig själv!

Det fanns även hjärtan med lite färg i och de var också urgulliga, men det var dessa som jag fastnade för.

Några av dessa kommer att hamna i vårt sovrum tillsammans med ett glashjärta som jag också har köpt här i byn, men i en annan affär. Har jag fått dille på hjärtan kanske? Ja jag tror faktiskt det.

1 kommentar:

  1. Jädrans va duktig du är på layout ... jag kan absolut ingenting ....jätte fin header...//Anna

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...