tisdag 26 januari 2010

Hur är det möjligt?

Det fanns inte i min värld att JAG skulle åka på en förkylning, inte jag inte. Jag har ju rustat mig och känt att mitt immunförsvar har varit på topp och så händer det mig??
Får ju bara hoppas att det inte håller i sig allt för många dagar.

Men jag ger mig ju aldrig så därför är huset alltid laddat med bl.a. Pepparmynts-tee, Echinaforce, och Sinova som jag bara matar in efter alla konstens föreskrifter. Får ju bara hoppas att det hjälper  Bow Down
Finns inget annat än att köra på tills förkylningen har gett med sig.



2 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag inte kom i helgen för då hade jag varit övertygad om att de varit jag som smittat dig. Jag mår mycket bättre nu men den att i ordentligt. Dum som man är så masar man sig till jobbet och då får man skylla sig själv lite för det hade kanske inte varat så länge ifall jag bäddat ner mig. Ta det lungt nu och kurera dig ordentligt. Får du långtråkigt så kan du ju kika in här http://www.carlbomfoto.se/

    En kille jag följt ett tag men sen gick han över och började skriva på engelsak och då tappade jag intresset lite. Däremot verkar det som att han gått över till svenskan igen.

    Krya på dig!!
    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera
  2. Tack syrran:)
    Jag har lagt till den i favoriter för att inte tappa bort sidan du tipsade om.

    Gosch vad jag är snuffsig....

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...