fredag 22 januari 2010

Min väntan är över

När jag väl har bestämt mig, ja ja jag vet, det tog lite tid. Men som sagt, när jag väl har bestämt mig då vill jag att det går undan.
I går kväll kom mitt paket till Konsum och jag stog där i kön till Posten och kände mig som en liten tjej som väntar på sin premie från Jultidningsförlaget.

Hela jag sken som solen över Åseda. Då ska du veta att här skiner solen starkare än på andra ställen. Sun 2 


Nu hade den kommit, nu var den bara min, nu var min väntan över, paparazzi släng er i väggen, nu kommer jag!
Jag har sparat ihop till en Canon EOS 500D i flera månader och när jag sedan äntligen ville han en kamera då fanns den inte att uppbringa i varken Kalmar eller Växjö.

Då gjorde jag som en Facebook kompis rådde mig - jag beställde en på nätet och det tog 48 timmar så fanns den i mina händer. Jag älskar E-handel Raining Hearts 


2 kommentarer:

  1. Jag hade lite på känn att det kunde röra sig om en kamera. Grattis, vad roligt!!! Då får vi sticka ut på en fotosession när jag kommer upp :)

    Ha en underbar helg tillsammans med Hr. Canon ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag tänkte faktiskt plåga ur dig så mycket kunskap jag kan när du kommer. Vi äter inte förrän du har lärt mig nästan allt:)

    Stackar dig!

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...