tisdag 9 november 2010

En ny lampskärm

På loppis råkade jag gå förbi dessa
tre hjärtan, men köpte dem inte först.
Tänkte att om jag kommer tillbaka och
de är kvar, då är det menat att
jag ska köpa dem.
De låg kvar!

Lampfoten tänkte mina föräldrar
lämna till loppis, men så långt
kom den aldrig. Den fick
följa med hem, och ny skärm
inhandlades på IKEA.

Det är så kul med loppissaker.
De kan byta ägare och glädja
så många olika personer.
Man behöver inte slänga saker bara
för att kunna få något annat.
Byta tycker jag är helt ok.


1 kommentar:

  1. Söta hjärtan :) Jag var med mamsis på IKEA och hon köpte en heldel. Ja, jag med jag tror jag aldrig varit på IKEA utan att handla :/

    /E-L

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...