måndag 8 november 2010

Foton i mörker

Jag har börjat på en fotokurs för nybörjare.
Det är något som jag har velat göra
ganska länge, men det är först nu
som jag känner att tiden räcker till.

Förra gången skulle vi ut i mörka
kvällen och ta foton.
Jag tycker att det är ett av det
svåraste att kunna ta ett kort när det är
ganska mörkt, ute såväl som inne.

Men med mycket skratt och en hel del
frustration så hittade jag till slut
en inställning som gjorde att
åtminstone något fastnade
inne i kameran.


Det tändes ett litet ljus av hopp och
jag blev mer sugen på att prova
detta med mörkerfotografering.
Får ge mig ut en kväll och prova igen och hoppas
att ingen ser eller hör mig.
Jag pratar nämligen med min kamera när
den inte fattar hur jag vill ha det.


1 kommentar:

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...