onsdag 10 november 2010

Vinterland

Mot min vilja blev det
värsta vinterlandet.
Men jag är inte sämre än att
jag kan ta kameran och försöka
knäppa en och annan bild även
om jag absolut inte har
grepp på alla
inställningar.


Tvekar länge och väl om jag verkligen vågar
lägga ut detta foto. Det både
regnade och snöade på samma
gång. Men jag gillar
faktiskt utsikten och bjuder på
att en och annan foto-kritiker
skulle sucka tungt över
grynigheten och oskärpan.
Men va´ fasen, jag är en "beginner"
och det vågar jag stå för!



2 kommentarer:

  1. Superfint!! Fortsätt så, jag blir så inspirerad av dig :-)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Inställningarna kommer att komma mer och mer. Skärpan är inte allt, motivet säger en heldel. Vad snö ni fick. Här slapp vi snön denna gång.

    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...