onsdag 26 januari 2011

Pepsi rapporterar

Ok, innan du tänker eller ens säger något, så vill jag förklara.
Det är INTE så här jag normalt brukar tillbringa min lediga tid.
Det hände sig en kväll att jag blev ovanligt trött.
Tror att jag hade kollat på ett hundprogram då plötsligt
fjärrkontrollen gled ur tassen och jag deckade raklång
i soffan. Ingen hade märkt något......OM... inte de
där förbaskade polyperna i nosen hade avslöjat mig.

Man säger mig att jag snarkar och låter som en motorsåg, men
det tror jag inte på. Ibland får jag för mig att de vill retas med mig och bara
säger att det låter om mig när jag sover.

Förresten jag håller på med mitt körkort nu och jag har klarat
delprov 1. Matte gav mig grönt kort för någon vecka sedan och nu
trälar dem med mig hela familjen. Delprov 2 ska jag köra nu framöver någon
vecka när matte tycker att jag är redo. Sedan kommer tydligen eldprovet och
det ska vara sketasvårt!

Jag håller på att ta kort i "att gå lös utan koppel". Det funkar ganska bra faktiskt
och jag får gå och kolla och läsa tidningen på promenaden så länge som jag
är max 5 meter framför eller bakom matte. Säger hon då "FOT" gäller
det för mig att direkt glida in vid hennes sidan och hänga på.
Eldprovet kommer längre fram säger matte. Då ska hon tydligen engagera
en katt!!
Stackars sate, och stackars mig. Det kommer aldrig att funka. Tror hon att jag
tänker hålla "FOT" när kattjäkeln dyker upp - NEVER!

1 kommentar:

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...