söndag 16 januari 2011

Se upp i backen

Det finns en person som kan vara väldigt svår att övertala i vår
familj, och han heter Elias. Man måste liksom känna sig
för, gå varligt fram och när inget av det hjälper....
då är det bara att ryta i. Det funkar alltid!

Skidskola i Dackestupet, Virserum idag, för nybörjare. Kan Elias
lära sig att åka, då kanske vi faktiskt blir sugna hela
familjen att åka lite skidor framöver. Jag blev väldigt glad
idag när jag såg vilka framsteg han gjorde, och att han
har hittat lite balans på skidorna. Det här kommer att gå bra,
jag känner det.


En trött, stolt och glad kille satt i baksätet hem idag efter
första lektionen. Två glada föräldrar fram i bilen som drog en
lättnadens suck att han faktiskt inte hade fått något utbrott
och inte heller slängt av sig skidorna och gett upp.
Allt känns toppen!


1 kommentar:

  1. Sådär ja .. Nu hittade tom jag kommentarsklicken ... Hihiii vilken härlig dag ni haft !!! Emelie skulle också vart med men när vi står färdiga att åka så total vägrar hon !!:(( och jag tjurade ihop Och tänkte att nu minsann ska hon lära sig en läxa ... Så vi stannade hemma !!! Tyvärr ..

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...