torsdag 22 mars 2012

Smita, smet, njutit.

Pssst, säg det inte till någon, men jag smet tidigare från jobbet idag.

Det var helt enkelt tvunget, jag kände att jag behövde andas.
Dessutom hade killarna studiedag idag och jag tänkte att det
kanske kunde vara roligt för dem om vi kunde ses lite.

Who am I kidding!!??

De blev mer förvånade över att jag kom och de hade inte tid med mig.
Jag var väl mest i vägen kände jag det som.
Snyft!

Men så TVINGADE jag mig ner i en solstol i lä, en Macchiato
till mig och ett äkta Fagerhults-märgben åt Pepsi.
Så svårt det är att sitta still då!
Fick tvinga mig att sitta där och njuta av SOLEN och av KAFFET.


Den härliga koppen är från Hamburg och våra goa vänner
Tante Doris och Onkel Manny.
Jag älskar att dricka Macchiato och Cappuccino ur min, ibland "lånar" jag Patriks
också, fast det vet han inte om.






2 kommentarer:

  1. Härligt med solen och värmen! Ibland är det skönt att hitta sådan stund för sig själv...
    Ha det bra!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Det gjorde du helt rätt i att smita tidigare från jobbet. Underbart att sitta och njuta i solskenet, bara myys!!! Kramisar

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...