lördag 31 mars 2012

Sommarminnen


Det här med foton och minnen är ju något helt makalöst roligt.
En del av mina upplevda minnen lägger jag i "minnesbanken" och plockar fram dem
när det behövs, eller när de bara poppar upp.
Jag är en drömmare och kan resa i tiden bara genom att tänka mig till olika platser, känna dofter
och även ta mig dit var jag aldrig har varit förr.

Här en bild från i sommras när vi var på äventyr till en stuga på Öland som skulle ligga
"så nära" vår, enligt godsägarinnan. Jag kan berätta att det var ganska lång men oj
så roligt vi hade både dit och hem. Pepsi har ALDRIG varit så trött som efter den festen.
Om vi hade roligt på vägen dit och hem, kan jag bara nämna att vi hade än mer roligt på själva festen.
Har väl aldrig varit med om ett mer uppdukat bord med mat, goda drinkar och härliga plädar
som man kunde vira in sig i under kvällen när vi satt ute.




Tur att vi hade två cyklar som killarna kunde använda, annars tror jag inte att vi hade
fått med dem hem igen.
Kanske ska fixa en vagn åt Pepsi också för när han har druckigt lite för mycket har han så svårt
för att gå. Han lägger sig på rygg med benen i luften och det kvittar hur vi drar
och tjatar på honom - han blir som en tegelsten.











1 kommentar:

  1. Å det var ju så roligt att ni kom ...och sååå långt är det inte !!:)) ni är mer än välkomna flera gånger om !! Och det där med att lägga sig på rygg .. Hrmm är du säker att de inte var du ...:)) och det är alltid kul med en tur till Degrhamn !! Härlig bild på familjen

    SvaraRadera

Blir så glad om du lämnar en kommentar när du har besökt min blogg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...